Za kulisami sporo się u nas dzieje – wkrótce zobaczysz efekty!
Clear Search Results
Doradztwo
Wiedza
Popularne kategorie:

Zakładanie Gabnietu

Obsługa klienta

Diagnostyka skóry

Urządzenia Hi-tech

Artykuły i poradniki
Podcasty i webinary
Darmowe materiały
Stefa społeczności
Blog

Podcast

Freebies

Popularne kategorie:
Rozwój gabinetu
Szkolenia z obsługi klienta
Szkolenia z diagnostyki skóry
Szkolenia Hi-tech

Zakładanie Gabnietu

Obsługa klienta

Diagnostyka skóry

Urządzenia Hi-tech

Wszystkie szkolenia
Kursy i szkolenia
Platforma kursowa
Praktyka
Narzędzia
Popularne kategorie:
Diagnostyka skóry
Odmładzanie twarzy

Modelowanie sylwetki

Healthy - Aging

Modelowanie sylwetki
Odmładzanie twarzy
Urządzenia do badania skóry
Urządzenia healthy-aging ™
Wszystkie urządzenia
Korneoceutyki
Urządzenia Hi-tech
Społeczność
Doradztwo
Wiedza
Artykuły i poradnikiPodcasty i wywiadyWebinary i sesje Q&A
Artykuły i poradniki
Podcasty i webinary
Darmowe materiały
Praktyka
Kursy i szkoleniaStrefa kursanta
Narzędzia
KorneoceutykiUrządzenia Hi-Tech
Społeczność
Poznajmy się
(+48) 881 660 000hello@holisticpractice.pl

Spis treści

Heading 2
Heading 3
Załączniki do regulaminu
Załączniki do regulaminu
Załączniki do regulaminu

Regulamin

§1. Postanowienia ogólne

1. Sklep internetowy dostępny pod adresem internetowym http://pczk.com.pl prowadzony jest przez spółkę pod firmą Synergy Medical Company sp. z o.o z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 54-510, ulica Żernicka 178-180, NIP: 894-311-63-29,REGON: 368561360, e-mail: biuro@pczk.com.pl, tel. 71 724 25 05, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000982054.

‍

2. Niniejszy regulamin stosuje się do umów zawieranych poprzez stronę internetową http://pczk.com.pl

‍

3. Definicje:

‍

a) Sklep internetowy – sklep internetowy Sprzedawcy dostępny pod adresem http://pczk.com.pl;

‍

b) Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu internetowego, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002 Nr 144, poz. 1204 ze zm.);

‍

c) Sprzedawca – Synergy Medical Company sp. z o.o z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 54-510, ulica Żernicka 178-180, NIP: 894-311-63-29, REGON: 368561360, e-mail: biuro@pczk.com.pl, tel. 717242505 wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000982054;

‍

d) Kupujący – zarówno Klient jak i Konsument, który korzysta z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę;

‍

e) Konsument – osoba fizyczna, która posiada zdolność do czynności prawnych i/lub ukończyła co najmniej 13 rok życia, przy czym w przypadku nieukończenia przez tę osobę 18 roku życia, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego lub opiekuna prawnego, dokonująca u Sprzedawcy zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;

‍

f) Klient – osoba fizyczna, która posiada zdolność do czynności prawnych i/lub ukończyła co najmniej 13 rok życia ( przy czym w przypadku nieukończenia przez tę osobę 18 roku życia, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego lub opiekuna prawnego) oraz osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedawcy zakupu związanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;

‍

g) Formularz rejestracji – dostępny w Sklepie internetowym formularz, umożliwiający utworzenie Konta;

‍

h) Konto – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Kupującego, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, w którym gromadzone są dane Kupującego, w tym informacje o złożonych Zamówieniach;

‍

i) Formularz zamówienia – dostępny w Sklepie internetowym formularz, umożliwiający Kupującemu złożenie Zamówienia i jego realizację bez konieczności zakładania Konta;

‍

j) Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego, stanowiące ofertę zawarcia umowy sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą;

‍

k) Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego zawierana ze Sprzedawcą, w języku polskim;

‍

l) Produkt – dostępna w Sklepie internetowym rzecz ruchoma, będąca przedmiotem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą;

‍

m) Koszyk – wirtualne narzędzie, umożliwiające Kupującemu agregację wybranych Produktów przed ich zakupem oraz przeliczanie ich wartości. Podczas wyboru Produktów, Kupujący może dowolnie zarządzać zawartością koszyka poprzez dodawanie do niego kolejnych Produktów lub usuwanie ich z koszyka;

‍

n) Promocja – ściśle określony w czasie rabat cenowy na wybrane Produkty, będące przedmiotem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą;

‍

o) Dowód zakupu – paragon fiskalny, faktura VAT lub inny dokument potwierdzający zakup Produktu;

‍

p) Newsletter – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę, polegająca na umożliwieniu zainteresowanym Kupującym automatyczne otrzymywanie na podany adres e- mail najważniejszych informacji związanych ze Sklepem internetowym

‍

r) Załącznik nr 1 – dołączony do Regulaminu dokument umożliwiający odstąpienie od umowy, o którym mowa w § 6 i § 7;

‍

s) Załącznik nr 2 – dołączony do Regulaminu dokument umożliwiający złożenie reklamacji, o której mowa w § 5;

‍

t) Załącznik nr 3 – dołączony do Regulaminu dokument, umożliwiający złożenie zamówienia drogą poczty elektronicznej e-mail,

‍

u) Kodeks cywilny – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku z późniejszymi zmianami.

‍

4. Usługi świadczone drogą elektroniczną przez Sprzedawcę polegają na:

‍

a) umożliwieniu prowadzenia Konta w Sklepie internetowym,

‍

b) umożliwieniu zawarcia Umowy sprzedaży poprzez wypełnienie Formularza zamówienia,

‍

c) prowadzeniu Newslettera.

‍

5. Przed wypełnieniem Formularza rejestracji oraz utworzeniem Konta, Kupujący proszony jest o zapoznanie się z treścią Regulaminu i jego akceptację.

‍

6. Kupujący uzyskuje dostęp do Konta za pośrednictwem loginu i hasła. Umowa dotycząca prowadzenia Konta w Sklepie internetowym jest zawierana na czas nieokreślony i nie pociąga za sobą żadnych zobowiązań finansowych dla Kupującego. Umowa może zostać wypowiedziana w każdym momencie poprzez usunięcie Konta w Sklepie internetowym lub przesłanie informacji o rezygnacji przez Kupującego na adres e-mail Sprzedawcy: rodo@pczk.com.pl

‍

7. W Sklepie internetowym mogą być organizowane Promocje na wybrane Produkty z oferty Sklepu. O zasadach dotyczących promocji decyduje Sprzedawca, podając je do wiadomości publicznej na stronie Sklepu internetowego.

‍

8. Ogłoszenia, reklamy Sprzedawcy, cenniki i inne informacje o Produktach, podane na stronach internetowych Sklepu internetowego, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.

‍

9. Do skutecznego złożenia zamówienia w sklepie internetowym http://pczk.com.pl, niezbędny jest komputer z procesorem min. 200MHz, 64MB RAM, kartą graficzną obsługującą rozdzielczości 800×600 i 256 kolorów oraz przeglądarka stron internetowych (Internet Explorer (wersja >= 6.0), Mozilla Firefox, Opera) a także klawiatura lub inne urządzenie wskazujące, umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych.

‍

10. Strona internetowa jest przeznaczona wyłącznie dla osób mających formalne wykształcenie w odpowiedniej dziedzinie ochrony zdrowia lub medycyny, którzy chcą podjąć współpracę z Synergy Medical Company sp. z o.o. Laicy, w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG, nie mogą mieć dostępu do treści zawartych na stronie internetowej. Zakazane jest korzystanie przez nich ze strony internetowej.

‍

11. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Kupującego będącego jednocześnie Konsumentem w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, przysługujących mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.

‍

§2. Warunki złożenia zamówienia

1. Kupujący obowiązany jest do korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z obowiązującym prawem, zasadami współżycia społecznego oraz dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.

‍

2. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż na terytorium oraz poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej.

‍

3. Kupujący może wybrać jeden spośród następujących sposobów składania Zamówienia: a) złożenie Zamówienia poprzez założone wcześniej Konto,

‍

b) złożenie Zamówienia poprzez wypełnienie Formularza zamówienia dostępnego na stronie Sklepu,

‍

c) złożenie Zamówienia drogą mailową,

‍

4. Wszystkie Produkty dostępne w Sklepie internetowym są oryginalne, fabrycznie nowe (wolne od wad) oraz zgodne z obowiązującymi standardami.

‍

5. Zamówienia, o których mowa w pkt 3 a), b), c) niniejszego paragrafu, można składać 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę.

‍

7. W celu skutecznego złożenia oraz zrealizowania Zamówienia, o którym mowa w pkt 3 b) niniejszego paragrafu, Kupujący proszony jest o wypełnienie dostępnego na stronie Sklepu Formularza zamówienia oraz przesłanie skanu podpisanego zamówienia do Sprzedawcy.

‍

8. W celu skutecznego złożenia oraz zrealizowania Zamówienia, o którym mowa w pkt 3 c) niniejszego paragrafu, Kupujący proszony jest o przesłanie zamówienia na adres e-mail Sklepu.

‍

9. Zamówienia, złożone w dni powszednie po godzinie 16.00, w soboty i niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy, będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.

‍

10. Potwierdzenie złożenia oraz przyjęcia do realizacji Zamówienia zostanie przesłane Kupującemu przez Sprzedawcę w formie wiadomości e-mail.

‍

11. Umowę sprzedaży traktuje się jako zawartą z chwilą otrzymania przez Kupującego wiadomości e-mail, o której mowa w pkt. 10 niniejszego paragrafu.

‍

12. Zamówienia przekazane do realizacji mogą być anulowane przez Kupującego będącego jednocześnie Konsumentem w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, do momentu wysyłki Produktu.

‍

13. Czas realizacji Zamówienia (od potwierdzenie przyjęcia Zamówienia przez Sprzedawcę do wysłania do Kupującego) wynosi od 48 godzin do 21 dni roboczych w zależności od rodzaju Produktu i jego stanów magazynowych. W przypadku płatności za pobraniem; w przypadku płatności za pomocą przelewu bankowego powyższy termin liczony jest od zaksięgowania pełnej kwoty na rachunku Sprzedawcy.

‍

14. Kupujący informowany jest o braku dostępności Produktów, w związku z czym może wyrazić zgodę na wydłużenie czasu realizacji Zamówienia lub zrezygnować z zamówionego Produktu albo z całości Zamówienia. W przypadku braku dostępności Produktów, szacowany czas realizacji Zamówienia ustalany jest indywidualnie z Kupującym.

‍

15. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania Zamówienia, jeżeli Kupujący pomimo wezwania nie uzupełnił w terminie 7 dni braków wymaganych do skutecznej realizacji Zamówienia.

O nasKonsultacjeStrefa wiedzySzkoleniaKorneoceutykiUrządzenia Hi-techSpołecznośćKontakt
(+48) 881 660 000
‍hello@holisticpractice.pl
© 2025 Holistic Practice. All rights reserved.
Projekt - The Natural
Reklamacje
Regulamin
Polityka Cookies
Polityka prywatności
Projekt - The Natural