Lumiscan vs Observ 520 x - porównanie urządzeń v2.2

Badania przeprowadzone przez Stackla pokazują, że 65% konsumentów kupiło produkty oparte na obrazach i filmach tworzonych przez innych klientów. Wizualne treści tworzone przez użytkowników są postrzegane jako bardziej autentyczne, co znacząco wpływa na decyzje zakupowe.
Artur Stosik

Zaczynasz budować własną markę i chcesz pokazywać się w internecie. Sprawdzasz jakie masz opcje i okazuje się, że jest ich pełno. Na co postawić? Co wybrać?

Możliwości i pomysłów na promowanie marki w Internecie jest rzeczywiście mnóstwo. Możesz założyć bloga, kanał na YouTube, prowadzić newsletter, profil na Instagramie, LinkedIn, Twitterze itd.

Mam dla Ciebie prostą strategię, która pomoże Ci wybrać to, co najlepiej sprawdzi się, kiedy dopiero zaczynasz. Nazywa się 2+1.

Moim zdaniem to optymalne połączenie, do którego doszedłem po ponad 8 latach działania w Internecie i które uwzględnia aktualne warunki (a kiedy to piszę mamy 2020 rok – tak tylko przypominam 😉).

Ten wpis pomoże Ci, jeśli:

  • zupełnie nie wiesz jaka działalność będzie dla Ciebie
  • zupełnie nie wiesz jaka działalność będzie dla Ciebie
  • zupełnie nie wiesz jaka działalność będzie dla Ciebie

Możliwości i pomysłów na promowanie marki w Internecie jest rzeczywiście mnóstwo. Możesz założyć bloga, kanał na YouTube, prowadzić newsletter, profil na Instagramie, LinkedIn, Twitterze itd.

Mam dla Ciebie prostą strategię, która pomoże Ci wybrać to, co najlepiej sprawdzi się, kiedy dopiero zaczynasz. Nazywa się 2+1.

Moim zdaniem to optymalne połączenie, do którego doszedłem po ponad 8 latach działania w Internecie i które uwzględnia aktualne warunki (a kiedy to piszę mamy 2020 rok – tak tylko przypominam 😉).

Od czego warto zacząć?

Możliwości i pomysłów na promowanie marki w Internecie jest rzeczywiście mnóstwo. Możesz założyć bloga, kanał na YouTube, prowadzić newsletter, profil na Instagramie, LinkedIn, Twitterze itd.

Możliwości i pomysłów na promowanie marki w Internecie jest rzeczywiście mnóstwo. Możesz założyć bloga, kanał na YouTube, prowadzić newsletter, profil na Instagramie, LinkedIn, Twitterze itd.

Mam dla Ciebie prostą strategię, która pomoże Ci wybrać to, co najlepiej sprawdzi się, kiedy dopiero zaczynasz. Nazywa się 2+1.

Moim zdaniem to optymalne połączenie, do którego doszedłem po ponad 8 latach działania w Internecie i które uwzględnia aktualne warunki (a kiedy to piszę mamy 2020 rok – tak tylko przypominam 😉).

Zasada 3 kroków

Możliwości i pomysłów na promowanie marki w Internecie jest rzeczywiście mnóstwo. Możesz założyć bloga, kanał na YouTube, prowadzić newsletter, profil na Instagramie, LinkedIn, Twitterze itd.

Mam dla Ciebie prostą strategię, która pomoże Ci wybrać to, co najlepiej sprawdzi się, kiedy dopiero zaczynasz. Nazywa się 2+1.

Moim zdaniem to optymalne połączenie, do którego doszedłem po ponad 8 latach działania w Internecie i które uwzględnia aktualne warunki (a kiedy to piszę mamy 2020 rok – tak tylko przypominam 😉).

Moje profile w social media nie są duże, ale od początku stawiałem na swoją stronę i to się opłaciło.

Możliwości i pomysłów na promowanie marki w Internecie jest rzeczywiście mnóstwo. Możesz założyć bloga, kanał na YouTube, prowadzić newsletter, profil na Instagramie, LinkedIn, Twitterze itd.

Mam dla Ciebie prostą strategię, która pomoże Ci wybrać to, co najlepiej sprawdzi się, kiedy dopiero zaczynasz. Nazywa się 2+1.

Ten artykuł jest też dostępny w wersji podcastu:

baner spotify

Zasada 3 kroków

Możliwości i pomysłów na promowanie marki w Internecie jest rzeczywiście mnóstwo. Możesz założyć bloga, kanał na YouTube, prowadzić newsletter, profil na Instagramie, LinkedIn, Twitterze itd.

Mam dla Ciebie prostą strategię, która pomoże Ci wybrać to, co najlepiej sprawdzi się, kiedy dopiero zaczynasz. Nazywa się 2+1.

Moim zdaniem to optymalne połączenie, do którego doszedłem po ponad 8 latach działania w Internecie i które uwzględnia aktualne warunki (a kiedy to piszę mamy 2020 rok – tak tylko przypominam 😉).

Moje profile w social media nie są duże, ale od początku stawiałem na swoją stronę i to się opłaciło.

Możliwości i pomysłów na promowanie marki w Internecie jest rzeczywiście mnóstwo. Możesz założyć bloga, kanał na YouTube, prowadzić newsletter, profil na Instagramie, LinkedIn, Twitterze itd.

Mam dla Ciebie prostą strategię, która pomoże Ci wybrać to, co najlepiej sprawdzi się, kiedy dopiero zaczynasz. Nazywa się 2+1.

Krok 1. Strategia i plan działania

Możliwości i pomysłów na promowanie marki w Internecie jest rzeczywiście mnóstwo. Możesz założyć bloga, kanał na YouTube, prowadzić newsletter, profil na Instagramie, LinkedIn, Twitterze itd.

Mam dla Ciebie prostą strategię, która pomoże Ci wybrać to, co najlepiej sprawdzi się, kiedy dopiero zaczynasz. Nazywa się 2+1.

Moim zdaniem to optymalne połączenie, do którego doszedłem po ponad 8 latach działania w Internecie i które uwzględnia aktualne warunki (a kiedy to piszę mamy 2020 rok – tak tylko przypominam 😉).

Krok 2. Moodboard pomysłów

Możliwości i pomysłów na promowanie marki w Internecie jest rzeczywiście mnóstwo. Możesz założyć bloga, kanał na YouTube, prowadzić newsletter, profil na Instagramie, LinkedIn, Twitterze itd.

Mam dla Ciebie prostą strategię, która pomoże Ci wybrać to, co najlepiej sprawdzi się, kiedy dopiero zaczynasz. Nazywa się 2+1.

Moim zdaniem to optymalne połączenie, do którego doszedłem po ponad 8 latach działania w Internecie i które uwzględnia aktualne warunki (a kiedy to piszę mamy 2020 rok – tak tylko przypominam 😉).

Krok 3. Promocja online

Masz już stronę? Do tego koniecznie, od samego początku, dołóż newsletter i zbieraj adresy mailowe swoich przyszłych klientów i/lub odbiorców.

To jest zwykłe podkreślenie ważnej treści:

  • Spotkanie on-line w formule 1 na 1
  • Szczegółowa analiza Twojego biznesu
  • Spersonalizowany plan działania

Masz już stronę? Do tego koniecznie, od samego początku, dołóż newsletter i zbieraj adresy mailowe swoich przyszłych klientów i/lub odbiorców.

Masz już stronę? Do tego koniecznie, od samego początku, dołóż newsletter i zbieraj adresy mailowe swoich przyszłych klientów i/lub odbiorców.

Masz już stronę? Do tego koniecznie, od samego początku, dołóż newsletter i zbieraj adresy mailowe swoich przyszłych klientów i/lub odbiorców. Masz już stronę? Do tego koniecznie, od samego początku, dołóż newsletter i zbieraj adresy mailowe swoich przyszłych klientów i/lub odbiorców.

Newsletter to narzędzie marketingowe, które 
nie ma wad:

Masz już stronę? Do tego koniecznie, od samego początku, dołóż newsletter i zbieraj adresy mailowe swoich przyszłych klientów i/lub odbiorców.

Masz już stronę? Do tego koniecznie, od samego początku, dołóż newsletter i zbieraj adresy mailowe swoich przyszłych klientów i/lub odbiorców. Masz już stronę? Do tego koniecznie, od samego początku, dołóż newsletter i zbieraj adresy mailowe swoich przyszłych klientów i/lub odbiorców.

Masz już stronę? Do tego koniecznie, od samego początku, dołóż newsletter i zbieraj adresy mailowe swoich przyszłych klientów i/lub odbiorców.

Masz już stronę? Do tego koniecznie, od samego początku, dołóż newsletter i zbieraj adresy mailowe swoich przyszłych klientów i/lub odbiorców. Masz już stronę? Do tego koniecznie, od samego początku, dołóż newsletter i zbieraj adresy mailowe swoich przyszłych klientów i/lub odbiorców.

Targi i konferencje

Masz już stronę? Do tego koniecznie, od samego początku, dołóż newsletter i zbieraj adresy mailowe swoich przyszłych klientów i/lub odbiorców.

Masz już stronę? Do tego koniecznie, od samego początku, dołóż newsletter i zbieraj adresy mailowe swoich przyszłych klientów i/lub odbiorców. Masz już stronę? Do tego koniecznie, od samego początku, dołóż newsletter i zbieraj adresy mailowe swoich przyszłych klientów i/lub odbiorców.

Promowanie online

Masz już stronę? Do tego koniecznie, od samego początku, dołóż newsletter i zbieraj adresy mailowe swoich przyszłych klientów i/lub odbiorców.

Masz już stronę? Do tego koniecznie, od samego początku, dołóż newsletter i zbieraj adresy mailowe swoich przyszłych klientów i/lub odbiorców. Masz już stronę? Do tego koniecznie, od samego początku, dołóż newsletter i zbieraj adresy mailowe swoich przyszłych klientów i/lub odbiorców.

Content marketing

Masz już stronę? Do tego koniecznie, od samego początku, dołóż newsletter i zbieraj adresy mailowe swoich przyszłych klientów i/lub odbiorców.

Masz już stronę? Do tego koniecznie, od samego początku, dołóż newsletter i zbieraj adresy mailowe swoich przyszłych klientów i/lub odbiorców.

Masz już stronę? Do tego koniecznie, od samego początku, dołóż newsletter i zbieraj adresy mailowe swoich przyszłych klientów i/lub odbiorców.

Targi i konferencje

Masz już stronę? Do tego koniecznie, od samego początku, dołóż newsletter i zbieraj adresy mailowe swoich przyszłych klientów i/lub odbiorców.

Masz już stronę? Do tego koniecznie, od samego początku, dołóż newsletter i zbieraj adresy mailowe swoich przyszłych klientów i/lub odbiorców.

Masz już stronę? Do tego koniecznie, od samego początku, dołóż newsletter i zbieraj adresy mailowe swoich przyszłych klientów i/lub odbiorców.

Dopasuj pomysł na biznes do siebie

Możliwości i pomysłów na promowanie marki w Internecie jest rzeczywiście mnóstwo. Możesz założyć bloga, kanał na YouTube, prowadzić newsletter, profil na Instagramie, LinkedIn, Twitterze itd.

Mam dla Ciebie prostą strategię, która pomoże Ci wybrać to, co najlepiej sprawdzi się, kiedy dopiero zaczynasz. Nazywa się 2+1.

Moim zdaniem to optymalne połączenie, do którego doszedłem po ponad 8 latach działania w Internecie i które uwzględnia aktualne warunki (a kiedy to piszę mamy 2020 rok – tak tylko przypominam 😉).

Dopasuj pomysł na biznes do siebie

Możliwości i pomysłów na promowanie marki w Internecie jest rzeczywiście mnóstwo. Możesz założyć bloga, kanał na YouTube, prowadzić newsletter, profil na Instagramie, LinkedIn, Twitterze itd.

Mam dla Ciebie prostą strategię, która pomoże Ci wybrać to, co najlepiej sprawdzi się, kiedy dopiero zaczynasz. Nazywa się 2+1.

Moim zdaniem to optymalne połączenie, do którego doszedłem po ponad 8 latach działania w Internecie i które uwzględnia aktualne warunki (a kiedy to piszę mamy 2020 rok – tak tylko przypominam 😉).

Opis zdjęcia

Powoli zbliżamy się do końca

Możliwości i pomysłów na promowanie marki w Internecie jest rzeczywiście mnóstwo. Możesz założyć bloga, kanał na YouTube, prowadzić newsletter, profil na Instagramie, LinkedIn, Twitterze itd.

Mam dla Ciebie prostą strategię, która pomoże Ci wybrać to, co najlepiej sprawdzi się, kiedy dopiero zaczynasz. Nazywa się 2+1.

Moim zdaniem to optymalne połączenie, do którego doszedłem po ponad 8 latach działania w Internecie i które uwzględnia aktualne warunki (a kiedy to piszę mamy 2020 rok – tak tylko przypominam 😉).

A teraz najważniejsze...

Artur Stosik

Doradca ds. brandingu i marketingu
Moim zdaniem tutaj muszą być dosłownie dwa zdania na krzyż. Moim zdaniem tutaj muszą być dosłownie dwa zdania na krzyż.

Heading 1

Heading 2

Heading 3

Heading 4

Heading 5
Heading 6

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur.

Block quote

Ordered list

  1. Item 1
  2. Item 2
  3. Item 3

Unordered list

  • a
  • a
  • a

Text link

Bold text

Emphasis

Superscript

Subscript