Lumiscan vs Observ 520 x - porównanie urządzeń v2.2

Zaczynasz budować własną markę i chcesz pokazywać się w internecie. Sprawdzasz jakie masz opcje i okazuje się, że jest ich pełno. Na co postawić? Co wybrać?
Możliwości i pomysłów na promowanie marki w Internecie jest rzeczywiście mnóstwo. Możesz założyć bloga, kanał na YouTube, prowadzić newsletter, profil na Instagramie, LinkedIn, Twitterze itd.
Mam dla Ciebie prostą strategię, która pomoże Ci wybrać to, co najlepiej sprawdzi się, kiedy dopiero zaczynasz. Nazywa się 2+1.
Moim zdaniem to optymalne połączenie, do którego doszedłem po ponad 8 latach działania w Internecie i które uwzględnia aktualne warunki (a kiedy to piszę mamy 2020 rok – tak tylko przypominam 😉).
Ten wpis pomoże Ci, jeśli:
- zupełnie nie wiesz jaka działalność będzie dla Ciebie
- zupełnie nie wiesz jaka działalność będzie dla Ciebie
- zupełnie nie wiesz jaka działalność będzie dla Ciebie
Możliwości i pomysłów na promowanie marki w Internecie jest rzeczywiście mnóstwo. Możesz założyć bloga, kanał na YouTube, prowadzić newsletter, profil na Instagramie, LinkedIn, Twitterze itd.
Mam dla Ciebie prostą strategię, która pomoże Ci wybrać to, co najlepiej sprawdzi się, kiedy dopiero zaczynasz. Nazywa się 2+1.
Moim zdaniem to optymalne połączenie, do którego doszedłem po ponad 8 latach działania w Internecie i które uwzględnia aktualne warunki (a kiedy to piszę mamy 2020 rok – tak tylko przypominam 😉).
Od czego warto zacząć?
Możliwości i pomysłów na promowanie marki w Internecie jest rzeczywiście mnóstwo. Możesz założyć bloga, kanał na YouTube, prowadzić newsletter, profil na Instagramie, LinkedIn, Twitterze itd.
Możliwości i pomysłów na promowanie marki w Internecie jest rzeczywiście mnóstwo. Możesz założyć bloga, kanał na YouTube, prowadzić newsletter, profil na Instagramie, LinkedIn, Twitterze itd.
Mam dla Ciebie prostą strategię, która pomoże Ci wybrać to, co najlepiej sprawdzi się, kiedy dopiero zaczynasz. Nazywa się 2+1.
Moim zdaniem to optymalne połączenie, do którego doszedłem po ponad 8 latach działania w Internecie i które uwzględnia aktualne warunki (a kiedy to piszę mamy 2020 rok – tak tylko przypominam 😉).
Zasada 3 kroków
Możliwości i pomysłów na promowanie marki w Internecie jest rzeczywiście mnóstwo. Możesz założyć bloga, kanał na YouTube, prowadzić newsletter, profil na Instagramie, LinkedIn, Twitterze itd.
Mam dla Ciebie prostą strategię, która pomoże Ci wybrać to, co najlepiej sprawdzi się, kiedy dopiero zaczynasz. Nazywa się 2+1.
Moim zdaniem to optymalne połączenie, do którego doszedłem po ponad 8 latach działania w Internecie i które uwzględnia aktualne warunki (a kiedy to piszę mamy 2020 rok – tak tylko przypominam 😉).
Moje profile w social media nie są duże, ale od początku stawiałem na swoją stronę i to się opłaciło.
Możliwości i pomysłów na promowanie marki w Internecie jest rzeczywiście mnóstwo. Możesz założyć bloga, kanał na YouTube, prowadzić newsletter, profil na Instagramie, LinkedIn, Twitterze itd.
Mam dla Ciebie prostą strategię, która pomoże Ci wybrać to, co najlepiej sprawdzi się, kiedy dopiero zaczynasz. Nazywa się 2+1.
Zasada 3 kroków
Możliwości i pomysłów na promowanie marki w Internecie jest rzeczywiście mnóstwo. Możesz założyć bloga, kanał na YouTube, prowadzić newsletter, profil na Instagramie, LinkedIn, Twitterze itd.
Mam dla Ciebie prostą strategię, która pomoże Ci wybrać to, co najlepiej sprawdzi się, kiedy dopiero zaczynasz. Nazywa się 2+1.
Moim zdaniem to optymalne połączenie, do którego doszedłem po ponad 8 latach działania w Internecie i które uwzględnia aktualne warunki (a kiedy to piszę mamy 2020 rok – tak tylko przypominam 😉).
Moje profile w social media nie są duże, ale od początku stawiałem na swoją stronę i to się opłaciło.
Możliwości i pomysłów na promowanie marki w Internecie jest rzeczywiście mnóstwo. Możesz założyć bloga, kanał na YouTube, prowadzić newsletter, profil na Instagramie, LinkedIn, Twitterze itd.
Mam dla Ciebie prostą strategię, która pomoże Ci wybrać to, co najlepiej sprawdzi się, kiedy dopiero zaczynasz. Nazywa się 2+1.
Krok 1. Strategia i plan działania
Możliwości i pomysłów na promowanie marki w Internecie jest rzeczywiście mnóstwo. Możesz założyć bloga, kanał na YouTube, prowadzić newsletter, profil na Instagramie, LinkedIn, Twitterze itd.
Mam dla Ciebie prostą strategię, która pomoże Ci wybrać to, co najlepiej sprawdzi się, kiedy dopiero zaczynasz. Nazywa się 2+1.
Moim zdaniem to optymalne połączenie, do którego doszedłem po ponad 8 latach działania w Internecie i które uwzględnia aktualne warunki (a kiedy to piszę mamy 2020 rok – tak tylko przypominam 😉).

Krok 2. Moodboard pomysłów
Możliwości i pomysłów na promowanie marki w Internecie jest rzeczywiście mnóstwo. Możesz założyć bloga, kanał na YouTube, prowadzić newsletter, profil na Instagramie, LinkedIn, Twitterze itd.
Mam dla Ciebie prostą strategię, która pomoże Ci wybrać to, co najlepiej sprawdzi się, kiedy dopiero zaczynasz. Nazywa się 2+1.
Moim zdaniem to optymalne połączenie, do którego doszedłem po ponad 8 latach działania w Internecie i które uwzględnia aktualne warunki (a kiedy to piszę mamy 2020 rok – tak tylko przypominam 😉).
Krok 3. Promocja online
Masz już stronę? Do tego koniecznie, od samego początku, dołóż newsletter i zbieraj adresy mailowe swoich przyszłych klientów i/lub odbiorców.
To jest zwykłe podkreślenie ważnej treści:
- Spotkanie on-line w formule 1 na 1
- Szczegółowa analiza Twojego biznesu
- Spersonalizowany plan działania
Masz już stronę? Do tego koniecznie, od samego początku, dołóż newsletter i zbieraj adresy mailowe swoich przyszłych klientów i/lub odbiorców.
Masz już stronę? Do tego koniecznie, od samego początku, dołóż newsletter i zbieraj adresy mailowe swoich przyszłych klientów i/lub odbiorców.
Masz już stronę? Do tego koniecznie, od samego początku, dołóż newsletter i zbieraj adresy mailowe swoich przyszłych klientów i/lub odbiorców. Masz już stronę? Do tego koniecznie, od samego początku, dołóż newsletter i zbieraj adresy mailowe swoich przyszłych klientów i/lub odbiorców.
Newsletter to narzędzie marketingowe, które nie ma wad:
Masz już stronę? Do tego koniecznie, od samego początku, dołóż newsletter i zbieraj adresy mailowe swoich przyszłych klientów i/lub odbiorców.
Masz już stronę? Do tego koniecznie, od samego początku, dołóż newsletter i zbieraj adresy mailowe swoich przyszłych klientów i/lub odbiorców. Masz już stronę? Do tego koniecznie, od samego początku, dołóż newsletter i zbieraj adresy mailowe swoich przyszłych klientów i/lub odbiorców.
Masz już stronę? Do tego koniecznie, od samego początku, dołóż newsletter i zbieraj adresy mailowe swoich przyszłych klientów i/lub odbiorców.
Masz już stronę? Do tego koniecznie, od samego początku, dołóż newsletter i zbieraj adresy mailowe swoich przyszłych klientów i/lub odbiorców. Masz już stronę? Do tego koniecznie, od samego początku, dołóż newsletter i zbieraj adresy mailowe swoich przyszłych klientów i/lub odbiorców.
Targi i konferencje
Masz już stronę? Do tego koniecznie, od samego początku, dołóż newsletter i zbieraj adresy mailowe swoich przyszłych klientów i/lub odbiorców.
Masz już stronę? Do tego koniecznie, od samego początku, dołóż newsletter i zbieraj adresy mailowe swoich przyszłych klientów i/lub odbiorców. Masz już stronę? Do tego koniecznie, od samego początku, dołóż newsletter i zbieraj adresy mailowe swoich przyszłych klientów i/lub odbiorców.
Promowanie online
Masz już stronę? Do tego koniecznie, od samego początku, dołóż newsletter i zbieraj adresy mailowe swoich przyszłych klientów i/lub odbiorców.
Masz już stronę? Do tego koniecznie, od samego początku, dołóż newsletter i zbieraj adresy mailowe swoich przyszłych klientów i/lub odbiorców. Masz już stronę? Do tego koniecznie, od samego początku, dołóż newsletter i zbieraj adresy mailowe swoich przyszłych klientów i/lub odbiorców.
Content marketing
Masz już stronę? Do tego koniecznie, od samego początku, dołóż newsletter i zbieraj adresy mailowe swoich przyszłych klientów i/lub odbiorców.
Masz już stronę? Do tego koniecznie, od samego początku, dołóż newsletter i zbieraj adresy mailowe swoich przyszłych klientów i/lub odbiorców.
Masz już stronę? Do tego koniecznie, od samego początku, dołóż newsletter i zbieraj adresy mailowe swoich przyszłych klientów i/lub odbiorców.
Targi i konferencje
Masz już stronę? Do tego koniecznie, od samego początku, dołóż newsletter i zbieraj adresy mailowe swoich przyszłych klientów i/lub odbiorców.
Masz już stronę? Do tego koniecznie, od samego początku, dołóż newsletter i zbieraj adresy mailowe swoich przyszłych klientów i/lub odbiorców.
Masz już stronę? Do tego koniecznie, od samego początku, dołóż newsletter i zbieraj adresy mailowe swoich przyszłych klientów i/lub odbiorców.
Dopasuj pomysł na biznes do siebie
Możliwości i pomysłów na promowanie marki w Internecie jest rzeczywiście mnóstwo. Możesz założyć bloga, kanał na YouTube, prowadzić newsletter, profil na Instagramie, LinkedIn, Twitterze itd.
Mam dla Ciebie prostą strategię, która pomoże Ci wybrać to, co najlepiej sprawdzi się, kiedy dopiero zaczynasz. Nazywa się 2+1.
Moim zdaniem to optymalne połączenie, do którego doszedłem po ponad 8 latach działania w Internecie i które uwzględnia aktualne warunki (a kiedy to piszę mamy 2020 rok – tak tylko przypominam 😉).

Dopasuj pomysł na biznes do siebie
Możliwości i pomysłów na promowanie marki w Internecie jest rzeczywiście mnóstwo. Możesz założyć bloga, kanał na YouTube, prowadzić newsletter, profil na Instagramie, LinkedIn, Twitterze itd.
Mam dla Ciebie prostą strategię, która pomoże Ci wybrać to, co najlepiej sprawdzi się, kiedy dopiero zaczynasz. Nazywa się 2+1.
Moim zdaniem to optymalne połączenie, do którego doszedłem po ponad 8 latach działania w Internecie i które uwzględnia aktualne warunki (a kiedy to piszę mamy 2020 rok – tak tylko przypominam 😉).

Powoli zbliżamy się do końca
Możliwości i pomysłów na promowanie marki w Internecie jest rzeczywiście mnóstwo. Możesz założyć bloga, kanał na YouTube, prowadzić newsletter, profil na Instagramie, LinkedIn, Twitterze itd.
Mam dla Ciebie prostą strategię, która pomoże Ci wybrać to, co najlepiej sprawdzi się, kiedy dopiero zaczynasz. Nazywa się 2+1.
Moim zdaniem to optymalne połączenie, do którego doszedłem po ponad 8 latach działania w Internecie i które uwzględnia aktualne warunki (a kiedy to piszę mamy 2020 rok – tak tylko przypominam 😉).